CqQRcNeHAv

Скала(Стрий) – Буковина(Чернівці) 19.02.2016. Фото+звіт.

Короткий звіт з товариської зустрічі з Скалою(Стрий). Все почалося спонтанно. В останні хвилини думали над тим, чи поїхати, і все таки поїхали. Обдзвонили всіх кого могли і зібрали 7 людей. Маршрут був такий: Чернівці – Івано-Франківськ, у Франківську пересадка на собаку до Моршина, а там маршрутка до села Довге. Купили квитки, як зазвичай в загальний вагон, і поїхали назустріч пригодам.

Гра в карти нам швидко набридла, і ми, по старій традиції вирішили намутити декілька вогнегасників. Найбільш відчайдушні з нас пройшлися по вагонам і до кінця поїздки у нас було два майже новеньких вогнегасника, з горем пополам винесли їх з вагону, запакували в пакети і вирушили шукати де б поїсти/відпочити, бо до собаки ще було десь 2-3 години. Біля вокзалу знайшли «чікен хат» і засіли там в очікуванні. Класична собака Львівської залізниці вся обідрана і скрипуча. Десь у 8 годині прибули до Моршина, а гра на 13:00 в сусідньому селі. Що робити там ми не знали і всі розійшлися хто куди, хто поїсти, хто телефон зарядити. Хотілося б відзначити хороше та дешеве кафе прямо на вокзалі, з крутими м’ягкими диванами на яких можна спокійно поспати пару годин. Поївши та поспавши ми пішли на зупинку, поки чекали на маршрутку побачили автобус з нашими футболістами. Чекали недовго, заплатили по 4 грн. з кожного і доїхали майже до самого стадіону. Зайшли без жодних проблем. Трибуни там відсутні, тому охорона відвела нас до нашого імпровізованого сектору, і поцікавилася що у нас в пакетах. Але ми грамотно зморозилися і почали чекати на матч. Було холодно, футболісти Скали розминалися на повну, а наших ще не було. Матч затримався на 15 хвилин. Втома та погана погода повпливали на нашу шизу, яка була на середньому рівні, та і футболісти показували середній рівень футболу. Команди розмінялися голами і просто догравали час, що залишився. Під кінець другого тайму прийшов час вогнегасників і ми «запалили» по повній. Це розрядило однорідну шизу і підняло всім настрій. Після матчу до нас підійшли футболісти. Ми подякували їм за гру, вони нам за підтримку. Хочу відзначити, що на матчі були присутні 5 представників фанатів Скали. А далі стандартний маршрут до Моршина, собака до Франика, і потяг до Чернівців. Нічого цікавого по дорозі додому не було, окрім жахливою собаки до Франківська, де не було місця навіть присісти і ми майже всю дорогу просиділи в тамбурі. Також зустріли фаната Карпат, який їхав в Коломию до рідних.

Доїхавши до Чернівців розійшлися додому, хто пішки, хто на таксі. Дякую всім хто вирішив поїхати. Виїзд вдався на славу!

Фото:

Коментування і розміщення посилань заборонено.